Pages

marți, 14 iunie 2011

Pasta bake

 Stiu ca a trecut ceva vreme de cand am scris aici..am fost plecati in concediu in tara si de-abia acum am reusit sa "inventez" un fel de mancare pe care sper sa il incercati si care sa va si placa.
Pentru aceasta reteta aveti nevoie de urmatoarele ingrediente(cantitatile nu sunt exacte pentru ca depinde de cat de mare este tava):
  • paste - eu am folosit paste fusilli








  • piept de pui
  • ciuperci
  • ardei rosu
  • usturoi- doi,3 catei
  • bulion 2-3 linguri
  • ulei-1 lingura
  • cascaval - puteti folosi si branza mai sarata
  • sare si piper dupa gust
Puneti pastele la fiert si fierbeti pana sunt aldente(asta nu stiu daca am scris chiar corect). Intre timp taiati toate ingredientele in bucatele mici si dati drumul la cuptor la mediu.
Intr-o cratita adaugati lingura de ulei in care puneti puiul la prajit. Adaugati usturoiul cand puiul este alb. Cand puiul este facut adaugati restul ingredientelor si prajiti pana cand toate sunt facute(dupa gust). La final adaugati bulionul amestecat cu o cana de apa si lasati la foc pana fierbe totul.
Amestecati pastele cu restul ingredientelor direct in tava pe care o puneti la cuptor. Asa se pastreaza tot sosul. Peste aceasta compozitie adaugati cascaval/branza rasa. Puneti la cuptorul deja incins cam 10 minute pana se rumeneste sau cascavalul face crusta pe deasupra.
Sper sa va placa!
Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts