Pages

luni, 10 ianuarie 2011

Pate vegetal

   De curand am facut pate vegetal... O reteta gustoasa atat pentru copii cat si pentru adulti. Cum sotului meu nu ii place pateul normal iar fetitei mele prea mult carnea m-am decis sa caut pe net o reteta de pate vegetal. Asa ca am gasit aceasta reteta. Este un pic schimbata fata de cea originala dar nu mai putin gustoasa!
Ingrediente
  • 5 oua fierte tare
  • 250 gr de ceapa(eu am cantarit ceapa dupa ce am taiat-o fin)
  • un varf de lingurita de mustar
  • 2 linguri de ulei de masline(cred ca merge si ulei vegetal desi cel de masline e mai sanatos)
  • 50 gr de nuci
  • sare si piper pt gust
Preparare:

 Taiati ceapa cat mai marunt si puneti intr-o tigaie cu cele doua linguri de ulei:
Rumeniti ceapa pana devin un pic galbena dar aveti grija sa nu o ardeti:

Separat cojiti oaule si taiati-le cat mai marunt:
Intr-un mixer sau blender(depinde ce aveti in casa si chiar nu conteaza) puneti ceapa rumenita, ouale taiate, mustarul si nucile.
Mixati pana ajungeti la consistenta dorita. Eu am facut pateul astfel incat sa se simta un pic ceapa.
Puteti servi pe paine(cum ii place sotului meu) sau cu ardei,castravete sau crackers cum imi place mie.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts