Pages

marți, 25 ianuarie 2011

Prajitura cu branza si ciocolata (Chocolate cheesecake)

 Buna seara dragele mele!

M-am hotarat sa adaug si aceasta reteta avand in vedere ca am primit multe complimente chiar azi pentru cat de gustoasa este prajitura! Am facut-o pentru una din colegele mele de serviciu pentru ca azi este ziua ei. Din pacate nu am poze dar promit sa adaug. Daca gatiti reteta si vreti sa puneti poze va invit sa indrazniti!
 E si ziua mamei mele astazi 25 Ianuarie! La multi ani mamica draga! Face 25 de ani x

Reteta este foarte usoara si nici nu este nevoie de coacere!!!

Ingrediente:
  • 150 grame de biscuiti digestivi
  • 45 gr de unt
  • 110 gr de zahar pudra
  • 120 ml de frisca
  • 150 gr de ciocolata cu continut ridicat de cacao(dark chocolate) - topita si racita
  • 2 linguri de cacao pudra amestecata cu un pic de apa fierbinte
  • 200 gr de branza Philadelpia
Preparare:
  1. Striveste biscuitii ( intr-un mixer daca ai) si se amesteca cu untul topit si 1 lingura de zahăr pudră. Apăsaţi într-o tava de18cm (gen tort) şi baga la frigider.
  2. Bate frisca pana se intareste si apoi amesteca cu ciocolata topita si racita si pudra de cacao. Amesteca bine pana se omogenizeaza culoarea si pune deoparte.
  3. Intr-un castron separat amesteca crema de branza Philadelpia cu zaharul. Peste adauga amestecul de ciocolata si frisca. Amesteca pana se omogenizeaza compozitia.
  4. Scoate blatul din frigider si toarna crema peste. Pune prajitura la congelator pentru o ora si apoi la frigider pentru inca jumatate de ora.
  5. Serviti.
 Puteti orna pe deasupra cu ce doriti. Mie imi place sa pun migdale taie in fasii subtiri.
Sper sa va placa!!! Nu uitati sa imi lasati mesaje daca incercati reteta!
xxx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts