Pages

luni, 15 august 2011

8 Martie - E ziua ta,mamico

Pentru toate mamicile din lume dar in special pentru mama mea Aurelia:

Am vrut sa-ti culeg o floare,
Un mic ghiocel frumos,
Dar pana la urma moare
Si cui e de folos?

Refren: E ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg stelute,
sa-ti fac un frumos colier,
Dar cine nu stie oare
Ca in zori stelutele pier?

Refren: E ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare, sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti mai tare
De dragoste si dor.

Refren: E ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

3 comentarii:

  1. hei, pentru mama noastra!!! nu e doar a ta! :P
    ti-aduci aminte cand ii faceam felicitari la scoala?ii scriam scrisori... si apoi, cand ii cantam..era frumos..

    RăspundețiȘtergere
  2. da asa este! este mama noastra!as vrea sa ii cantam si azi dar suntem prea departe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia Pe care a cantat-o Madalina Manole

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts